Mijn Klacht:
Contact met HTC opgenomen vanwege batterijproblemen: batterij ging eerst makkelijk hele dag mee, laatste tijd amper 5 uur. Maar goed, RMA aangevraagd. DynaFix zou dit oplossen, en zouden mij een vervangend toestel toesturen.
Na paar dagen wachten netjes bericht dat de telefoon “gerepareerd” is. Krijg ik bij ontvangst het bericht dat de klacht niet geconstateerd is! Ik heb dus gewoon precies dezelfde telefoon als voorheen ontvangen. Ik heb zelf de telefoon nog geen 20 minuten in gebruik en zie het batterijpercentage al meteen teruglopen. Bij batterijverbruik gekeken en merk ik plots op dat de telefoon op de dag van de ‘reparatie’ een half uur aan is geweest.
1. Met een half uur kun je de batterij niet ‘grondig’ testen
2. Niet helemaal netjes dat de telefoon gewoon niet schoon geleverd wordt, maar dat terzijde.
Naar aanleiding hiervan contact opgenomen, en er zou deze keer een “volledige check” plaatsvinden. Ook hier weer: probleem is nog altijd hetzelfde, waarom heeft er de eerste keer niet meteen een volledige check plaatsgevonden? Telefoon wordt morgen weer naar DynaFix gestuurd, maar ben er sceptisch over. Ben de telefoon inmiddels al een week kwijt geweest, en met ingang van morgen weer een week…
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer de belofte van een vervangend toestel wordt nagekomen. Of in ieder geval de batterij vervangen wordt.
