Klacht: HTC One M8 Batterij problemen

carks op 08 april 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Contact met HTC opgenomen vanwege batterijproblemen: batterij ging eerst makkelijk hele dag mee, laatste tijd amper 5 uur. Maar goed, RMA aangevraagd. DynaFix zou dit oplossen, en zouden mij een vervangend toestel toesturen.

Na paar dagen wachten netjes bericht dat de telefoon “gerepareerd” is. Krijg ik bij ontvangst het bericht dat de klacht niet geconstateerd is! Ik heb dus gewoon precies dezelfde telefoon als voorheen ontvangen. Ik heb zelf de telefoon nog geen 20 minuten in gebruik en zie het batterijpercentage al meteen teruglopen. Bij batterijverbruik gekeken en merk ik plots op dat de telefoon op de dag van de ‘reparatie’ een half uur aan is geweest.
1. Met een half uur kun je de batterij niet ‘grondig’ testen
2. Niet helemaal netjes dat de telefoon gewoon niet schoon geleverd wordt, maar dat terzijde.

Naar aanleiding hiervan contact opgenomen, en er zou deze keer een “volledige check” plaatsvinden. Ook hier weer: probleem is nog altijd hetzelfde, waarom heeft er de eerste keer niet meteen een volledige check plaatsgevonden? Telefoon wordt morgen weer naar DynaFix gestuurd, maar ben er sceptisch over. Ben de telefoon inmiddels al een week kwijt geweest, en met ingang van morgen weer een week…

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de belofte van een vervangend toestel wordt nagekomen. Of in ieder geval de batterij vervangen wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

9 jaren geleden - Geachte klant, Wij begrijpen uw ongemak echter zijn wij niet in de positie om een toestel te vervangen daar dit een beslissing is van de fabrikant, niet van ons als reparatiedienst. We zien dat uw toestel inmiddels wel opnieuw aangemeld is echter is deze nog niet binnen, kan dat kloppen? Graag zou ik uw reparatietraject persoonlijk in de gaten houden om te kijken of ik iets kan doen zodat u bij retour een permanente oplossing heeft. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Het toestel is inderdaad opnieuw aangemeld, en na het annuleren van de ophaalafspraak afgelopen zaterdag aan jullie kant zal deze (als het goed is) vandaag opgehaald worden. Ticketnummer: 316158528000194

Bericht van Dynafix

9 jaren geleden - geachte klant, We kunnen zien dat het toestel inmiddels terug is bij u. Is alles naar wens afgehandeld en werkt uw toestel weer naar behoren? Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Heb de telefoon zojuist binnengekregen... en met hetzelfde bericht! "we hebben uw toestel en accu uitgebreid getest maar geen defect geconstateerd" Niet te geloven... Ben de telefoon al en maand kwijt en na deze periode nog geen stap verder. Graag reactie van jullie kant, want dit begrijp ik niet meer. Met vriendelijke groet, Carlo

Bericht van Dynafix

9 jaren geleden - Geachte klant, Wat zijn de exacte problemen nog met het toestel? Gebruikt u wellicht een geheugenkaartje in uw HTC? Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Nog altijd hetzelfde probleem (zie eerste post): batterij ging eerst makkelijk hele dag mee, laatste tijd amper 5 uur. In de HTC zit geen geheugenkaart. Heb al geprobeerd om de batterij te calibreren (volledig ontladen, volledig opladen), meerdere malen hersteld naar fabrieksinstellingen, en apps verwijderd (buiten het feit dat geen enkele app veel energie verbruikt), maar helaas zonder resultaat. De batterij wordt snel warm, en precentage loopt zeer snel terug, gewoon duidelijke tekens dat de batterij "op" is. Met vriendelijke groet, Carlo Bellinzis

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 24 januari 2017 om 10:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn vernemen wij deze graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door