Klacht: dynafix

op 04 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

op aanraden van een medewerker van samsung heb ik mijn Samsung Galaxy S7 aan dynafix meegegeven vanwege een kapotte cameralens ( dit schijnt vaker spontaan te gebeuren!!) dan zou deze gerepareerd worden kosteloos. Nu krijg ik vandaag een rekening van 335,-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
omdat er een lichte kleine beschadiging op mijn display zit ben ik verplicht dit te repareren???!! en anders krijg ik mijn toestel ongerepareerd retour voor 60,-!!!!!! Wat is dit voor iets idioots?! ik geen NB van tevoren aan dat het een kapotte cameralens betreft, als dit niet vergoedt wordt kan dat ook meteen beoordeeld worden zonder dat ik met 60,- kosten zit waar ik hem elders voor had kunnen laten maken!!! Ik lees op internet alleen maar klachten over dynafix; waarom werken jullie daarmee samen? ben echt mega gefrustreerd hierover en ook omdat ik volgende week op vakantie ga en nu geen camera heb!!!!

zsm toestel gerepareerd retour ( alleen camera)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mariolein hendriks