Klacht: Dwaling

Ik hier eerder een klacht geplaatst en die staat als opgelost maar is niet opgelost!
Wij hebben ook getekend voor korting want die zou aflopen dezelfde week wat dus niet zo was!
Verder heb ik geen keuken gekocht!
Wij zijn niet juist geinformeerd en nu wil brugman 3600 annuleringskosten voor een keuken die niet door ons is besteld!
De keuken is fictief op papier gezet!
Door omstandigheden in mijn gezondheid kunnen wij ook geen financiering meer krijgen !
De keuken in offerte is niet door ons besteld!
Ik zou het wel heel fijn vinden als brugman ns nu eindelijk dit probleem oplost !
Ik hoef geen contact met juridische afdeling want die willen geen oplossing dus graag contact met iemand die wel een oplossing kan aandragen!

Wanneer de fictieve order word vernietigd

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

6 maanden geleden - Beste mevrouw Zwart, Annuleringen lopen in principe altijd via onze Juridische afdeling. Ik ga uw dossier met een collega bespreken en u ontvangt hierover morgen een terugkoppeling. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht Tanja.zwart@hotmail.com

6 maanden geleden - Dank je Bas, Ik kom er niet uit met die afdeling! Ik ben ook in alkmaar geweest in filiaal en de manager zou het ook bespreken omdat hij begrip had! Een erg aardige man! Ik heb mijn verhaal bij hem neergelegd en hij wist ook dat er enkel een fictieve keuken was uitgeprint! ik ben erg ziek en ik wil graag rust en een oplossing! Nu lag er weer een brief op de mat dat de keuken in week 38 geleverd word?! Welke keuken,welke materialen!we hebben geen keuken uitgezocht noch besteld ! U mag hier thuis komen en dan zult u zien dat mijn keuken hier thuis niet eens ruimte heeft om de fictieve keuken die door brugman is gebruikt te plaatsen! Ik zou echt graag zien dat dit stopt! Voor ons bezoek van een uur waarin wij enkel en alleen hebben gekeken en waarin enkel en alleen een showroom keuken is uitgeprint ,waarin we geen enkele tekening hebben laten maken,waarin we niks hebben uitgezocht 3600 euro vragen is niet fair! We hebben getekend voor een korting! Wellicht kunt u contact opnemen met de manager zelf!

Reactie van de melder van de klacht Tanja.zwart@hotmail.com

6 maanden geleden - Bas ik ben wel zeer verbaasd! Ik lees net weer een klacht die neergezet is op 14 juni en is opgelost en kosteloos geannuleerd! Dit betrof ook een fictieve order! Ik heb contact met inge addes die heeft inmiddels een mail gehad dat kosteloos is geannuleerd! Dieuwke sloot zelfde verhaal ! Jolanda den hartog ,marieke van der poel en zo heb ik er nog twee! Allemaal ongeveer vergelijkbare situaties! Ik ben mijn eigen suf aan het mailen,bezoek showroom ,Zet mijn klachten online en heb nog steeds geen antwoord! Ook wij hebben geen keuken uitgezocht en is een fictieve keuken geplaatst op papier! Wij voelen ons heel erg in de maling genomen en niet serieus genomen! Ik wil nu graag een oplossing! Ik ben inmiddels zwaar hartpatient en zit niet op deze stress te wachten! Met vriendelijke groet , Tanja en richard

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

6 maanden geleden - Beste meneer en mevrouw Kraakman/Baltus, Uw dossier is bij ons bekend en er is vanochtend reeds e-mailcontact met u geweest/ Hierin hebben wij u aangegeven welke documentatie wij nodig hebben om uw dossier verder te behandelen. Wij wensen deze documentatie spoedig te ontvangen zodat wij uw dossier verder kunnen oppakken. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht Tanja.zwart@hotmail.com

6 maanden geleden - beste Bas, het klopt dat er contact os geweest echter geeft dit geen pas! sterker nog<het is schandalig! ik zal een medische verklaring van de arts toesturen omdat ik deze onrust zat ben en dat is zacht uitgedrukt maar het zou niet nodig moeten zijn!ik heb de bevestiging dat het geannuleerd word wanneer ze de medische verklaring hebben dat ik cardiomyopathie heb maar dat had niet nodig moeten zijn omdat wij tanja kraakman en mijn partner richard baltus geen keuken bij u bedrijf hebben aangekocht! de verkoper heeft een fictieve keuken op papier gezet van 12000 euro en stellen dat wij die keuken hebben gekocht terwijl mar george vroegop weet dat de keuken fictief is kan gewoon niet! zoveel klachten van precies dezelfde situatie als die van ons en bij heel veel is het kosteloos geannuleerd maar dit zou gewoon niet moeten gebeuren! laat mensen pas tekenen voor een keuken als er echt een gekocht word en uitgezocht etc en niet eerder. geen mensen laten tekenen voor korting en dan vervolgens zeggen dat ze die keuken gekocht hebben !internet staat er vol mee! wij worden nu geacht 30 procent te betalen terwijl de keuken fictief op papier is gezet! sorry maar ik hier geen woorden voor! een bezoek van 45 min zou ons 3600 moeten kosten! ik zal mijn medische verklaring opsturen en dan ga ik ervan uit dat het opgelost is maar brugman bezin je eigen en zorg dat over een maand er nooit meer een klacht als deze kan ontstaan! ook ben ik vorige week woensdag in alkmaar geweest en de filiaal manager heeft mij belooft dit in een vergadering die avond te bespreken en ik zou gebeld worden maar ik heb helemaal niets meer van brugman alkmaar vernomen! zo ga je niet met mensen om!dit is echt een serieus zaak en ik hoop dat brugman stopt met mensen op deze manier tot een aankoop te dwingen!

Reactie van de melder van de klacht Tanja.zwart@hotmail.com

6 maanden geleden - beste Bas, ik zou nu toch eindelijk wel een oplossing willen! wij hebben een schrijven ontvangen van juridische zaken dat wanneer wij konden aantonen dat ik ongeneselijk ziek zou zijn de order kosteloos geannuleerd zou worden! dit hebben wij aangetoond doormiddel van een medische verklaring ! nu word er weer gezegd dat ze niet annuleren alleen enkel wanneer ik dood of bijna dood zou zijn! dit is echter zo onsmakelijk dat ik bijna onwel werd! wat een ontzettend trieste mail van brugman keukens om zo met mensen om te gaan! er is duidelijk in de mail gezet dat ik ze bewijs van ongeneeslijk moest sturen en dat heb ik gedaan! er is niet in vermeld dat ik ook daadwerkelijk bijna dood moest zijn! ik vind dit echt zeer onsmakelijk en ik wens dat men zich aan de afspraak houd! cardiomyopathie is ongeneeslijk en dat is in elke literatuur te lezen! de ene patiënt leeft nog jaren en de ander gaat hard achteruit omdat het een progressieve ziekte is! dat ik zou moeten aantonen dat ik binnenkort kom te overlijden is mensonterend! ik zou nu graag zien dat er serieus naar gekeken word en de order word geannuleerd kosteloos! zo kun je niet met mensen omgaan! nu ben ik zwaar hartpatiënt en word ik zo per mail ter woord gestaan! graag een oplossing want dit gaat te ver!

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

6 maanden geleden - Beste mevrouw, Ik vind de situatie net als u zeer spijtig. We hebben uw dossier beoordeeld en wij zien geen reden om uw keuken kosteloos te annuleren. We zijn de gebruikelijke procedure gestart en zullen deze ook verder voort zetten. Mocht u in gesprek willen gaan wil ik u verzoeken zich te wenden tot onze afdeling annuleringen. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht Tanja.zwart@hotmail.com

6 maanden geleden - het is een schande! er is toegezegd de keuken kosteloos te annuleren! ik heb een mail waarin staat dat de directie de keuken kosteloos annuleerd als ik kan aantonen dat ik ongeneeslijk ziek ben! dat heb ik aangetoond ! buiten alle andere ellende om zal brugman zich dus aan zijn afspraak moeten houden! anders zal ik genoodzaakt zijn de rechter over dot onsmakelijke beleid te moeten laten beslissen! ik zal ook alle media inlichten over wat er gebeurt bij brugman en hoe brugman keukens zijn geld wil verdienen! over de rug van enhousiaste hardwerkende gezinnen die in hun enthousiastme in de mooie verkooppraatjes trappen van brugman om te tekenen voor korting! hoe kan brugman op deze manier zaken willen doen! ik heb er geen woorden voor! 3600 euro voor een bak koffie en een showroom keuken uitprinten uitgekozen door verkoper! jullie zouden je excuus moeten aanbieden inplaats van een nota van 3600 euro voor een niet bestelde keuken! mensen op deze manier in financiele problemen willen storten!

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 07 juli 2016 om 13:26 geantwoord

Beste mevrouw Kraakman / Baltus,

Ik heb van mijn collega van de juridische afdeling begrepen dat uw order is geannuleerd. Ik ga er van uit dat hiermee uw klacht naar behoren is opgelost. Vandaar dat ik deze online klacht ga oplossen. Voor verder vragen mag u altijd contact opnemen met ons hoofdkantoor!

Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Tanja.zwart@hotmail.com