Klacht: Duurt lang en geen communicatie.

op 06 september 2018 over CE Repair Services in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Zelf heb ik mijn televisie gebracht ter reparatie. De vriendelijke dame die zei dat er binnen 3 werkdagen contact met mij opgenomen zou worden of de televisie nog gemaakt kon worden.

Na 4 dagen zelf even contact opgenomen hoe de vlag erbij hing. Ze konden mij geen status geven. einde van de week zou er gecommuniceerd worden wat er met mijn televisie ging gebeuren. Vrijdagmiddag gebeld voor een status update. De onderdelen waren in bestelling begin van de daarop volgende week zou ik een status update krijgen. Ik vroeg specifiek of zij contact met mij willen opnemen binnen de afgesproken aangegeven tijd.

Dit is zo nog 3x gebeurd, dat ik iemand aan de telefoon krijg die zegt ik het is in bestelling maar ik kan er niks over zeggen. Ik zie dat het gecommuniceerd zou worden maar ik kan niks zeggen.

Ik krijg dus geen status update van het bedrijf. en iedere keer wordt mij beloofd dat zij contact met mij opnemen maar dit gebeurd niet. Ik weet nu dus eigenlijk nog steeds niet hoe lang het gaat duren enof mijn tv gemaakt kan worden.

Geen update is ook een update. bijvoorbeeld ik zie dat wij u vrijdag zouden bellen. helaas komen de onderdelen uit bijvoorbeeld azie. de verwachte levertijd van de onderdelen kunnen enige tijd op zich wachten. onze ervaring is – 3 weken maar dat is geen garantie. dan weet je eigenlijk nog niks. maar dan heb je een indicatie die dan netjes wordt opgevolgd door het bedrijf.

Duidelijke communicatie, afspraken na komen.
Graag zou ik willen of mijn televisie gemaakt kan worden en hoe lang dit dan gaat duren en wat het zou kosten

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CE Repair Services over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CE Repair Services in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CE Repair Services een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CE Repair Services

Heeft op 06 september 2018 om 14:11 geantwoord

Geachte heer,
Vervelend te vernemen dat u niet over de voortgang van de reparatie bent geïnformeerd, excuses daarvoor. Zoals u inmiddels weet staan de voor de reparatie benodigde onderdelen bij de fabrikant in bestelling. Wij hebben de vraag inmiddels gesteld hoe lang de levering nog zal duren. T.a.v. status up-dates, u kunt deze 7 dagen per week 24 uur per dag volgen via onze website op http:www.cerepair.nlondersteuningmijn-reparatie.html. U vult daar het wachtkamer ID in wat u van ons heeft ontvangen (mocht dit niet zo zijn, dan sturen wij u dit zo alsnog per e-mail) alsmede uw postcode.

Wij zullen na ontvangst van de onderdelen de reparatie z.s.m. uitvoeren.

CE Repair Services

Heeft op 06 september 2018 om 15:22 geantwoord

Ik weet nu nog steeds niet hoe lang het gaat duren. Het intiatief leggen zij nu bij mij neer om het te kunnen tracken. Ook prima. Maar wat is de inschatting. Een paar dagen, een paar weken een paar maanden. Want als het een paar maanden duurt zit ik iedere zelf te tracken of de onderdelen al binnen zijn..

Bericht van CE Repair Services

3 maanden geleden - Geachte heer, Zonder het benodigde onderdeel is reparatie niet mogelijk. Het onderdeel staat bij twee verschillende leveranciers, t.b.v. Uw tv, in bestelling. Wij verwachten dat 1 van deze leveranciers (dan wel allebei) het onderdeel komende week bij ons zal leveren. Zodra we het onderdeel hebben ontvangen, zullen wij de reparatie uitvoeren, zoals wij het nu kunnen inschatten kan de tv (afhandelijk van de binnenkomst van het onderdeel) tussen de 4 en 10 werkdagen na heden klaar zijn. Met vriendelijke groet, CE Repair Services.

Bericht van CE Repair Services

3 maanden geleden - Geachte heer, Op 11-9-2018 om 16:38 uur heeft u van CE Repair Services een e-mail ontvangen waarin is aangegeven dat uw tv gerepareerd en getest voor uw klaar staat. Het spijt ons dat de reparatie, als gevolg van onderdelen beschikbaarheid, langer heeft geduurd als voorzien en gewenst. Wij wensen u nog veel kijkplezier toe. Met vriendelijke groet, CE Repair Services.

Alle klachten die gemeld zijn door SanderSong