Klacht: Duur matras van bedroevend slechte kwaliteit

op 25 augustus 2016 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Een jaar geleden hebben we bij Swiss Sense een matras gekocht ter vervanging van ons oude matras welke na jaren versleten was. De woorden van de verkoper, “Ja dat zien we vaak dat mensen na een paar jaar door hun IKEA matras heen zijn, maar dat soort problemen heb je met Swiss Sense matrassen niet want dat is een compleet andere kwaliteit”, blijken een onzin van jewelste. Binnen een jaar was het matras al kapot. Nu na 1.5 jaar is de toplaag compleet los en zitten er kuilen in het matras die een fatsoenlijke nachtrust onmogelijk maken.
Swiss Sense will nu voor 20% een de aankoopsom plus transportkosten een vervangend matras bieden. Wij hoeven geen Swiss Sense matras meer gezien we er geen enkel vertrouwen in hebben dat we het zelfde probleem binnen no time weer hebben.

Ik ben tevreden indien Swiss Sense het matras terugneemt en de aankoopsom terug stort.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ItsJohny