Klacht: Duur boeket NIET bezorgd

op 08 mei 2021 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Ik heb voor mijn nicht een duur boeket besteld voor vandaag 8 mei. Zij en haar man zijn de hele dag thuis geweest. Aangezien ze een baby hebben had ik ook nog het 06 nummer van mijn neef bij de bestelling vermeld. Meerdere malen met klantenservice van topbloemen contact gehad. Het boeket zou bij de buren afgegeven zij omdat ze zogenaamd niet thuis waren, maar als het niet zo was moest ik weer contact op nemen. De buren hebben niets, mijn nicht was de hele dag thuis en er is geen briefje in de brievenbus gedaan. Klantenservice is maandag pas bereikbaar. Schandalig! ze hebben zogenaamd goede recensies maar vreemd genoeg is er op hun site nergens een mogelijkheid om een recensie te schrijven. Ik ben vreselijk teleurgesteld want wat een leuke verrassing had moeten zijn is nu een bron van ergenis en stress.

Ik ben NIET tevreden want als een zaak tot 18 uur bestellingen bezorgd moeten ze ook bereikbaar zijn voor als t niet goed gaat. Het is te gek voor woorden dat ik niemand bereiken kan en dat ik moet wachten tot men met mij contact op gaat nemen.

Zowiezo wil ik het volledige bedrag op mijn rekening teruggestort krijgen en het zou wel zo eerlijk zijn als je als klant de mogelijkheid hebt om een ECHTE recensie te schrijven en niet alleen die misleidende nep recensies leest waardoor je denkt een goede zaak te hebben. Een klant moet kunnen kiezen.
Hele slechte zak ten zeerste aan iedereen af te raden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Topbloemen.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topbloemen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topbloemen.nl

Heeft op 09 mei 2021 om 16:43 geantwoord

Heeft op 09 mei 2021 om 18:51 geantwoord

Het is inmiddels 10 voor 7 en er is nog niets bezorgd! Het was de afspraak dat omdat t gisteren fout gegaan is het vandaag voor 6 uur bezorgd zou worden.
Mijn nicht wacht vanaf 5 uur en ik ook. Weer contact opgenomen met de chat en die doen het af met “het is druk” ik heb daar niets mee te maken. De hele verrassing voor gisteren is er al af, akkoord gegaan met vandaag voor 6. Nu nog steeds niets. Hoop stress en over en weer schrijven.

Reactie van de melder van de klacht Cri65

2 maanden geleden - Uiteindelijk heeft mijn nicht om TIEN VOOR NEGEN ‘s avonds een boeket gekregen. Van topbloemen niets meer gehoord. Echt aan iedereen af te raden. Er zijn zat andere bedrijven die wellicht een betere service hebben en met een goede oplossing komen mocht het toch niet goed gaan.

Bericht van Topbloemen.nl

1 maand geleden - Bedankt voor je feedback, Inmiddels had de bloemist het geleverd met een doos chocolade ter excuus het boeket geleverd bij de ontvanger op 09-05. Nogmaals excuus voor het ontstane ongemak die je hierdoor ervaren hebt.

Alle klachten die gemeld zijn door Cri65