Klacht: defecte step

Gisela Merkuur op 27 november 2019 over Dutch Label Store in de categorie Internetshops - Elektronica, Internetshops - Fietsen

Beste..

Onlangs heb ik bij u een electrische step gekocht, de Phaewo X 10
Wij kregen deze keurig de volgende dag bezorgd.
De step zat opgevouwen in de doos en het stuur moest dmv 4 schroefjes in de stang worden gemonteerd.
Hierbij raakte de schroeven ook de kabels in de stang waardoor er al meteen een beschadiging optrad aan deze kabels. Wij hebben dit zelf moeten verhelpen met een stuk tape die deze kabels moesten beschermen.
Vervolgens deed de step het wel.
Maar na 3 keer te hebben gebruikt bleek de voorband lek te zijn..?
Ook dit hebben wij met heel veel moeite geprobeerd te verhelpen.
Omdat het een zeer stugge, dikke band betreft was dit nogal een klus!
Toen we uiteindelijk de binnenband konden checken en repareren ( er zat inderdaad een klein gaatje in) bleek dat de VELG een scherpe punt had waardoor dit lek was ontstaan!
Deze scherpe punt kwam duidelijk van een slechte afwerking van de VELG.
De band hadden wij geplakt, de scherpe punt geprobeerd glad te schuren maar na een paar uur liep de band weer leeg..

Dit zijn dus 2 gebreken van het apparaat waar wij zelf niets aan kunnen doen maar die wij wel hebben geprobeerd te verhelpen
1:De kabel die in de stang zit , zit in een grote knot waardoor de schroeven deze kabel beschadigen en 2: de step heeft een slecht afgewerkte VELG.

Momenteel kunnen wij de step dus niet meer gebruiken, ik heb er maar 3 keer op kunnen rijden

Ik hoop dat u met ons tot een oplossing kunt komen en wij horen dan ook graag wat de volgende stappen zijn.

Graag wil ik eventueel foto’s bijvoegen maar ik zie niet waar ik dit kan doen.

Ik wil een nieuwe step of mijn geld terug

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dutch Label Store nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gisela Merkuur