Klacht: Dure schoenen die binnen een week uit elkaar vallen.

op 22 mei 2016 over Durlinger Schoenen in de categorie Kledingwinkels

Ik schrijf dit namens mijn broer. Die heeft nog geen maand geleden bij Durlinger in Cuijk schoenen van het merk Australia gekocht, 130€ niet echt goed kope schoenen dus. Binnen een week lieten de zolen al los. Hij is met de schoenen terug gegaan naar de winkel en dan zou je denken dat ze het netjes oplossen door de schoenen om te ruilen voor nieuwe en deze terug te sturen naar de leverancier. Nee hoor dat was geen optie, ze worden “gemaakt” ? Geen optie dus naar het hoofdkantoor bellen wat dit nu voor een service is maar ook daar sta je als klant machteloos want ze worden wel gemaakt. Nou goed dan na zo bot gevangen te hebben de schoenen terug gebracht om te laten maken…..
Nou zeg …..om te janken zo slecht……lijm op de schoenen waar geen lijm hoor te zitten en de zolen laten weer los…. Weer terug naar de winkel en wat krijg je daar te horen? Dat is uw eigen schuld……werkelijk waar wat is dat voor een respons. Zo’n dure schoenen en toch een merk wat normaal goed staat aangeschreven als kwaliteits product. Daarnaast laar Durlinger zijn klanten in de kou staan als het dus niet goed gaat met een aangekocht product. Ik zou hun reactie kunnen begrijpen als de schoenen maanden oud zouden zijn en helemaal afgetrapt. Maar schoenen die nog gèèn week oud zijn kunnen dit nog niet mogen doen.

Ik zou tevreden zijn zijn als Durlinger het fatsoen heeft de schoenen om te ruilen voor een nieuw paar waar de zolen wel van blijven zitten en de winkel hun excuses aanbieden voor hun lompe en onbeschofte gedrag naar mijn broer.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Durlinger Schoenen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sossie