Klacht: duidelijkheid

op 15 oktober 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik krijg bericht dat ze gaan incasseren. Zijn kunnen dit kennelijk doen voor een ander bedrijf of abonnement of zo. Zij zetten er niet in leesbaar Nederlands bij voor welk abonnement dat is zodat ik niet kan herleiden waarvoor zij gaan afboeken of afgeboekt hebben.

Als in de afschrift tekst duidelijk vermeld is waarvoor de afboeking gedaan is. dan hoef ik niet elke keer te storneren, om er achter te komen waarom het geld is afgeboekt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 18 oktober 2016 om 09:40 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Matthijsen,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Heeft op 18 oktober 2016 om 10:09 geantwoord

op het bankafschrift zelf moet duidelijk vermeld worden waarvoor er is afgeschreven. Adyen incasseerd voor meerdere bedrijven dus kan ik niet zien waarvoor wordt afgeschreven.

Bericht van Adyen

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij schrijven bedragen af namens vele bedrijven in Nederland. Om erachter te komen namens welk bedrijf wij een bedrag hebben afgeschreven, wil ik je graag vragen om wat informatie over deze betaling naar ons te sturen. We willen u erg graag helpen, maar we hebben hiervoor wel wat extra informatie nodig. We hopen dat u ons snapt en ons een printscreen van de betaling kunt sturen. Mocht u meer vragen hebben, kunt u ook even contact met ons opnemen via 020-2401680. We horen graag van u. Vriendelijke groet, Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door thehotanthony