Klacht: Dubbele verzekering

op 17 september 2018 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Ik heb op de officiele site van goldcar een auto geboekt (Citroen Berlingo of vergelijkbaar) op site stond een verzekering die ik kon aanklikken namelijk een eigenrisicoverzekering. Deze heb ik afgesloten en alle documenten ontvangen. Bij aankomst in malaga zegt een medewerker van goldcar, na het tonen van mijn ontvangen documenten dat ik in Spanje niet verzekerd ben en een verzekering bij hem moet afsluiten. Ik zeg hem dat ik verzekerd ben en toon hem de papieren en hij blijft erbij dat deze niet geldig zijn. Dus verplicht hij mij eigenlijk om geen 1200€ te moeten betalen bij schade een verzekering af te sluiten. Dus eigenlijk ben ik dubbel verzekerd. Ik wens hiervoor klacht in te dienen en de extra kosten terug vergoed te krijgen. Deze persoon was zeer onbeschoft en dit was geen aangename begin van mijn vakantie.

Zoals hierboven vermeld het dubbel bedrag terug te krijgen 350€

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anthony.S.