Klacht: Dubbele rekening

op 21 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketje aangemeld voor verzending en Betaald op 24/10/2017

Op 10/11/2017 kreeg ik een refund van ups op mijn rekening

16/11/2017 kreeg ik een papierenfactuur op de mat
22/11/2017 is de factuur opnieuw betaald
06/12/2017 opnieuw de papieren factuur binnen gekregen

Op mails word niet gereageerd door klantenservice!

Gewenste Oplossing:

Als Ups de administratie op orde heeft en geen dubbele factuur stuurt.
En geen refund doet bij een gewone goede online betaling.

Ups jullie kunnen mij bereiken

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 22 december 2017 om 06:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende situatie. Het zou kunnen dat deze factuur per abuis naar u is toegestuurd. Wij adviseren u dan ook om even te bellen met het telefoonnummer linksboven op uw factuur. Zij kunnen direct nakijken wat er aan de hand is en indien nodig de factuur direct crediteren.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Derk091