Klacht: Dubbele loten

op 12 september 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 12 september 2016 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Koster,

Graag bevestig ik hierbij dat wij nogmaals telefonisch contact hebben gehad en dat ik u heb uitgelegd hoe het komt dat u tweemaal hetzelfde Straatje heeft ontvangen bij ??n van onze verkooppunten.

Vriendelijke groet,

Eva de Bruin
Klantenservice Staatsloterij
Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis)
Postadres:
Staatsloterij
Postbus 818
2700 AV ZOETERMEER

De informatie in dit bericht is vertrouwelijk en is mogelijk wettelijk beschermd. De informatie verzonden met dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde.
Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden.
Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan.
Nederlandse Loterij staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.
Deze voetnoot geeft mede aan dat deze e-mail gescand is door een actuele virusscanner op de aanwezigheid van computervirussen

Alle klachten die gemeld zijn door Aad koster