Klacht: dubbele kosten in rekening gebracht en onterecht afgesloten

op 30 november 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

in augustus 2 toestellen en abonnementskosten afgeschreven, terwijl er maar 1 abonnement is. Bedrag gestorneerd en gebeld met tele 2 . medewerksters erkende fout en zei dat het goede bedrag opnieuw autom. zou worden geïncasseerd. Dit gebeurde niet. Volgende maand weer 2 toestellen in rek gebracht en afgesloten. opnieuw contact met tele 2 , deze vertelde in tegenstelling collega dat tele 2 nooit een 2e x incasseerd maar dat klant dat zelf dient te doen. Heraansluitkosten 28 euro via terugboekformulier aan te vragen. Bedrag op 30 sept betaald maar pas na 20 november aangesloten na vele boze telefoontjes van mijn kant. Nu weer een rekening. abonnementsgeld over de maand oktober waarbij ik nb geen telefonie en databundel had. Ze beloven terug te bellen maar ook dat gebeurt niet.
Ik wil de heraansluitkosten a 28 euro terug en de abonnementskosten van de maand oktober. Ik vrees dat ze de volle maand november ook in rekening gaan brengen terwijl die niet geleverd is

wanneer de heraansluitkosten retour worden gestort en de kosten welke in rekening zijn gebracht waarin niets is geleverd (laatste week september tot halverwege november) ook retour worden gestort

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Alle klachten die gemeld zijn door diaantjuh