Klacht: Dubbele kosten dubbele contracten

op 07 maart 2020 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Beste,

mijn contract heb ik per nov willen opzeggen wegens verhuizing naar het buitenland. Later laten opzetten naar december. Netjes bericht gehad van de opzegging.
Ook tevens netjes de boete betaald voor het opzeggen van het contract. Maar voor de maanden jan en febr 20 wordt ik doodleuk doorbelast tevens hebben ze nogmaals een boete bedrag geincasseerd. Wat blijkt dat Oxxio een hele slechte administratie aan overhoud. Beloftes en afspraken niet nagekomen ik heb nu alle bedrage zelf terug gestorneerd. Gezien de feit Oxxio gewoon blijft doorgaan met het onterecht belasten.

blijbaar heb ik ook nog eens twee klant nummers want weer de incompetentie van oxxio weergeeft.

klantnummer:430184641546740-2

Als ik oxxio niet zichzelf corrigeerd zal ik dit juridisch aanvechten. Ik zie veel dezelfde klachten terugkeren om diverse platforms. Wat aa geeft dat er structurele probleem is bij oxxio.

wil gewoon een simpele bevestiging dat nu alles in orde is.
En tevens geen herinneringen of berichtgevingen over toekomstige afschrijven gaan plaatsvinden.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 09 maart 2020 om 10:23 geantwoord

Beste,

Vervelend om te lezen dat het op deze manier loopt. Het klantnummer lijkt me iets te lang om correct te zijn. Graag ontvang ik nogmaals het juiste klantnummer zodat ik met u mee kan kijken en kan zorgen voor meer duidelijkheid.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Joey, Oxxio Webcare

Heeft op 09 maart 2020 om 10:41 geantwoord

Zoals eerder vermeld ik sta twee keer erin bij jullie
klant nummers zijn
klantnummer:41546740-1
41546740-2.

Bericht van Oxxio

6 maanden geleden - Beste,Uw klacht is per mail al bij ons in behandeling. Voor verdere vragen of opmerkingen verwijs ik u graag door naar dit kanaal zodat wij het daar verder met u kunnen oplossen.Alvast bedankt!Met vriendelijke groet, Joey, Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ArvinthNadarajah