Klacht: dubbele folder

op 23 april 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij ontvangen iedere week 2 folder en willen graag één.
U heeft mij vorige week gebeld en wilde graag de nummers, die op de zak van de folders staat om te zien waar de fout zit.

Wij hebben weer 2 folder ontvangen en wel met de postcode 8605CH01 en 860402.
8605CH01 is ons appartementen complex.
860402 is vermoedelijk van de Systinga – Wiersterleane.

De bezorger van de Sytsinga- Wiersterleane denk dat wij bij zijn straat staan?

Maar dat klopt niet.

Graag hoor ik van u hoe het afloopt.

Gewenste Oplossing:

Om 1 folder te stuten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 05 mei 2017 om 13:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw melding dit is niet de bedoeling, wij gaan dit verder oppakken richting onze bezorger en met hem opnieuw de wijk doornemen.

Wij hopen dan ook dat u nu weer 1 pakket heeft ontvangen, zo niet horen wij het weer graag zodat wij het nogmaals kunnen oppakken.

Met vriendelijke groet,

klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Konstapel