Klacht: Dubbele betaling

op 19 februari 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 2 februari ontving ik en mail dat er 109,79 belasting&inklaringskosten betaald moest worden voor mijn pakket, die later op de middag geleverd zal worden. deze betaalde ik netjes online. De pakket met trackingnummer 1Z433283D962957484 zou op en ander adres geleverd worden aangezien ik werk overdag. De pakket zou bij mijn ouders geleverd worden. Heb mijn vader verteld dat het reeds betaald is en dat hij dat dus niet hoef te betalen.
In de middag kreeg mijn vader van de chauffeure te horen dat het niet betaald is en dat hij het pakket niet krijgt zonder te betalen, overompeld als hij was heeft hij het maar betaald en de pakket in ontvangst genomen.

Na velen keren bellen, weer dagen wachten, weer bellen, weer wachten, en mail sturen naar ups bankzaken, waarbij ik bewijs van betaling online, afschrift mijn bankrek, en de bon van de chauffeur die niet afgetekend is , kreeg ik op 15e en mail terug met

“Dear Customer,

Unfortunately the driver did not deposit any cash for this shipment. We also asked delivery center Amsterdam to assist, but the driver claims that he did not collect cash for this shipment. Unfortunately, as he did not sign receipt we cannot assist anymore.

Als eerste, wat ik nog niet verteld had, de chauffeur was een vrouw van ca 1m55, Dus ik concludeer hierbij uit dat ze dus of de verkeerde chauffeur hebben ondervraagd of uberhaubt niemand hebben ondervraagd.
En ik concludeer dat ze hun administratie niet in orde hebben als ze mijn vaders betaalde geld niet kan terug vinden. De derde optie is nog erger, want dat zou sugereren dat er sprake was geweest van diefstal van de chauffeur.

maar aangezien in de mail over een man hebben, is het duidelijk dat er gewoon niks mee gedaan is.

Als ik de extra betaalde 109,79 terug krijg, en een uitleg waarom de hele costumer service en ups bankzaken niet in staat is dit voor mekaar te krijgen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 19 februari 2018 om 14:33 geantwoord

Goedemiddag,

Onze excuses voor het ongemak.

Er is een case aangemaakt onder het referentienummer: 1-84365764586.
De financiele afdeling zal hier verder naar gaan kijken en u voorzien van een reactie.

UPS Social Media Team

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onder klantenservice via het nummer 020-5040500

Heeft op 19 februari 2018 om 14:44 geantwoord

beschouw het pas opgelost als het geld daadwerkelijk overgemaakt is naar mijn rekening. want voor hetzelfde geld blijf ik nog de komende maanden zoals voorheen honder keer bellen wachten en weer bellen en niks gebeurt.

Alle klachten die gemeld zijn door George1234