Klacht: Dubbele betaling

op 22 december 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Beste Ayden,

Graag zou ik met U in contact komen. Ik kwam deze week erachter dat ik dubbel betaal voor mijn spotify account. Ik heb via kpn compleet al gratis spotify ivm mijn telefoonabonnement. Ik heb zonder pardon een betaling terug geboekt, zonder U daar weet van te hebben gegeven. Helaas is mijn spotify account nu geblokkeerd.

Kan ik de betaling voor deze maand nogmaals overboeken, en via U regelen dat ik vanaf 1 Januari 2017 zoals gebruikelijk gewoon nog spotify kan luisteren alleen niet dubbel hoeven betalen?

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 00:15 geantwoord

Geachte Huub Hommersom,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. Wij gaan er vanuit dat deze vraag al is opgelost, mocht dit niet zo zijn dan horen wij dit graag van u.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Huubiphone26