Klacht: dubbele afschrijving

op 25 december 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

op 20-12-2016 is een bedrag van55,98 dubbel afgeschreven van mijn rekening door upclk.com 18888469563 met de kenmerk machtiging/incassant id 4714819318362632.graag wil ik eenmaal dit bedrag weer terug gestort krijgen op mijn rekening

ik ben pas tevreden als dezebedrag weer terug gestort wordt op mijn rekening

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 00:20 geantwoord

Geachte Theo Pirovano,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Het nakijken van de betaling vertelde ons dat de betaling Settled is, wat betekend dat de betaling goed bij de merchant is aangekomen. Voor vragen over een dubbele betaling moet u of bij uw merchant zijn of bij uw bank.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door theo pirovano