Klacht: dubbele afschrijving

op 25 december 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 20-12-2016 is een bedrag van55,98 dubbel afgeschreven van mijn rekening door upclk.com 18888469563 met de kenmerk machtiging/incassant id 4714819318362632.graag wil ik eenmaal dit bedrag weer terug gestort krijgen op mijn rekening

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden als dezebedrag weer terug gestort wordt op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 00:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Theo Pirovano,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Het nakijken van de betaling vertelde ons dat de betaling Settled is, wat betekend dat de betaling goed bij de merchant is aangekomen. Voor vragen over een dubbele betaling moet u of bij uw merchant zijn of bij uw bank.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door theo pirovano