Klacht: dubbele afschrijving

op 25 november 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb deze week bij jullie microsoft paket online gekocht. Bij automatische
afschrijving hebben jullie 2x 69 euro van mijn rekening afgehaald graag 1x terug boeken.

Ina Verloop

Als het geld weer op mijn rekening staat

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 juli 2017 om 01:29 geantwoord

Geachte Ina Verloop,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. Wat wij kunnen zien in ons systeem is dat de betaling met kenmerk 1314799026552551 goed is verlopen. Voor deze betaling zou u uw goederen moeten ontvangen. Als u dit nog niet heeft ontvangen raad ik u aan contact op te nemen met Microsoft. Dit kan via de website of via het volgende emailadres: support@office365.com

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Anton verloop