Klacht: Dubbele abonnementskosten na verhuizing

op 07 mei 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben recentelijk verhuist, heb in overleg met Tele2 mijn abonnement op mijn oude adres opgezegd, en een nieuw abonnement aangevraagd op mijn nieuwe adres (dit ivm aanpassing internetsnelheid). Per 1 februari zou mijn abonnement op mij oude adres opgezegd worden en een paar dagen hierna zou het nieuwe abonnement op mijn nieuwe adres ingaan.
Tot mijn verbazing zag ik dat er dubbele abonnementskosten is afgeschreven, zowel op mijn oude, als op mijn huidige adres. Contact hierover opgenomen bij Tele2, bleek mijn oude abonnement niet opgezegd te zijn. Ik heb 3 verschillende medewerkers aan de telefoon gekregen met 3 verschillende verhalen. Uiteindelijk heb ik een vergoedingsformulier in moeten vullen om de kosten terug te vragen. Ik zou binnen 10 werkdagen een terugkoppeling krijgen. Niet gekregen, dus weer gebeld. Het was niet goed terug te vinden in het systeem, maar uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat het verrekend zou worden met mijn factuur van mei…
Bevestiging gekregen dat mijn abonnement op mijn oude adres is opgezegd per april. Vervolgens heb ik eind april wederom een factuur gekregen,, op mijn oude adres! Wederom gebeld, en ze hebben mij verzekerd dat ze de incasso zouden terugdraaien.. Vervolgens is dit alsnog afgeschreven!
Ik heb nooit klachten gehad bij Tele2, maar dit slaat alles. Ik begrijp werkelijk waar niet hoe het mogelijk is dat na zoveel telefoontjes het nog steeds niet geregeld is.. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?

Wanneer ik het onrechtmatig geïncasseerde geld terug krijg en ik niet degene ben die achter Tele2 moet aanlopen, terwijl de organisatorische fout bij hen ligt!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rani89