Klacht: Dubbele abonnementskosten

op 04 juli 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Klacht namens mijn vader(80 jaar),
Medio januari zijn Ziggo medewerkers langs de deuren gegaan om te overtuigen dat men goedkoper uit is met Ziggo. MIjn vader had al reclame hierover ontvangen van een gratis overstapservice voor telefoon en internet, met behoud van zijn huidige telefoonnummer. Zij zouden alles voor hem regelen. Ze zijn internet komen aansluiten en vanaf 23 februari is alles overgenomen. Toen ik in mei naar KPN belde waarom zij nog steeds onterecht bedragen van zijn rekening afschrijven, gaven zij aan dat internet nog steeds via KPN liep en en dat zij geen afmelding van Ziggo hadden ontvangen. Na een telefoontje naar Ziggo bleek dat de overstapservice alleen geldt voor telefonie maar niet voor internet, dat moet de klant zelf doen. Dus zelf miv 30 mei opgezegd bij KPN, nog een maand opzegtermijn dus loopt internet nog tot 30 juni via KPN. Ondertussen heeft mijn vader dus van 23 februari to 30 juni DUBBELE kosten. Er werd mij geadviseerd om hierover een klacht te schrijven zodat de geschillencommissie hierover kan beslissen. Ik vind dat ouderen hiervoor beschermd moeten worden!!! En dat er duidelijk aan de oudere aangegeven moet worden welke zaken zij zelf moeten regelen en niet klanten werven met de tekst ‘ wij regelen het allemaal, u hoeft niets te doen overstapservice!!!

Graag een reactie hierop,

Dianne van Eijndhoven

Als de dubbele abonnementskosten vergoed worden!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MM van Eijndhoven