Klacht: Dubbel verzekerd door de abn bank

op 14 oktober 2016 over ABN Amro in de categorie Banken

Na een goed telefoon gesprek met de abn bank
Over gestapt van interpolis verzekeringen naar abn verzekeringen voor ook een alles in 1 polis
Dit na een gesprek over de hypotheek rente van mijn huidige hypotheek bij de Abn kreeg ik het advies om alles over te zetten dit gedaan keurig de polissen binnen gekregen en de opzegkaart voor de oude verzekering op te zeggen deze ingevuld en opgestuurd tot zover goed.

Tot het moment dat er een verrekening binnen kwam van 570 euro!!! Toen maar bellen wat dat was wat blijkt de verzekering bij interpolis was niet opgezegd en daardoor zijn mijn schadevrije jaren niet vrijgekomen (27 schadevrije jaren)
Deze verzekering liep immers nog verder dus geen schade vrije jaren vrijgegeven natuurlijk en moest er bij de Abn voor twee auto.s zonder noclaim betaalt worden.

Waarom ik het niet door heb gehad dat er nog twee verzekeringen liepen ? Het geld van de oude verzekering ging van een rekening waar ik 1500 debet kan staan dus zonder erg erin te hebben de premie betaalt.

ik ben nu bijna vier maanden dubbel verzekerd geweest en bij interpolis betaald 400 euro premie bij de abn ruim 1200 euro aan premie in nog geen vier maanden belachelijk natuurlijk.

De afdeling geeft niet thuis. Ik kon de verzekeringen bij de Abn opzeggen en naar de 1200 euro fluiten.

Dit terwijl ik aan alle voorwaarden heb voldaan keurig de opzeg brief ingevuld en opgestuurd.

Ik zit nu nog steeds bij interpolis alleen ben ik 1200 euro armer en dat is heel veel geld…

Wanneer ik mijn geld terug krijg.
Want dit is bijna diefstal in mijn ogen..

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 17 oktober 2016 om 11:32 geantwoord

Aangezien de klant zijn klacht twee keer heeft geplaatst, sluit ik deze klacht. Zijn andere identieke klacht heb ik tevens beantwoord. Ik heb daarnaast geprobeerd de klant te bellen. Ik heb nog geen gehoor gehad, maar ik heb gevraagd wanneer de klant bereikbaar is. Ik zal de klacht verder oppakken.

Alle klachten die gemeld zijn door Belle.ijss