Klacht: Dubbel moeten betalen

op 08 mei 2016 over Ticketveiling.nl in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb via ticketveiling 2 tickets voor movieworld Duitsland gekocht. Deze tickets waren inclusief frites menu. Kom ik daar aan en word ik gelijk doorverwezen naar de scan kassa. Op mijn vraag over de voucher voor de frites menu word er in gebrekkig Engels gezegd dat ik die binnen krijg.
Binnen krijg ik dus niet behalve de rekening voor wat we hebben gegeten.
Ticketveiling reageerde eerst binnen een uur op mn email maar nu reageren E al 4 dagen niet op mijn emails. Heb voor niets dubbel moeten betalen. Ik was goedkoper uit geweest als ik mn tickets gewoon aan de deur had gekocht.

Gewenste Oplossing:

Compensatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ticketveiling.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Natalia Lucyszyn

3 maanden geleden - Ticket veiling heeft na lang heen en weer mailen wel een compensatie bon twv 10 euro gestuurd naar ons.

Alle klachten die gemeld zijn door Natalia Lucyszyn