Klacht: Dubbel moeten betalen

op 15 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag heb ik omstreeks 15.33 uur lijn 5 gepakt vanaf de Planetenhof in Maastricht met als bestemming de markt. Ik heb een dagkaart van 6€ gekocht. Omstreeks 23.44 uur wou ik met lijn 6 vanaf de Maasboulevard terug naar Daalhof alleen werd ik daar staande gehouden door de chauffeur die zei dat ik niet mee mocht omdat het kaartje verkeerd was afgestempeld. Ik heb goed nagezocht of ik me misschien vergiste maar dat was toxh echt het kaartje dat ik van de chauffeur had gekregen vanmiddag. De chauffeur op de terugweg was onaangenaam arrogant tegen mij en sprak in het Marokkaans met een medepassagier die daarna hard begonnen te lachen. Ik voelde mij niet op mijn gemak. De chauffeur zei op een uiterst onbeschofte manier dat het hem niks interesseerde of ik dat kaartje van een collega had gekocht of niet ik moest maar gaan lopen als ik geen nieuw kaartje kocht. Ik heb dus een nieuw kaartje moeten kopen en daar ben ik het niet mee eens!

Gewenste Oplossing:

Als ik het geld van het enkel ritje €3 terug krijg. Ik had immers 6€ betaald voor een dagretour bij de chauffeur in de middag. Fouten zijn menselijk maar om me op zo een botte wijze af te snauwen vind ik onacceptabel. Chauffeurs van Arriva hebben net als ik op mijn werk een dienstverlenende functie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 december 2017 om 06:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste BrendavanBenthem,

Wat naar dat je je onprettig voelde in een van onze bussen. Dat is niet de bedoeling. We willen dat onze reizigers zich prettig voelen tijdens hun reis. Excuses hiervoor.

Je kunt de kosten terugvragen door een verzoek in te dienen via: http://bit.ly/2uFLeFj.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door BrendavanBenthem