Klacht: dubbel daluren abonnementen

op 10 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik krijg herinneringsmail dat Dalurenabonnement Noord Brabant van mijn zoon eind augustus verloopt. Kan doorklikken om te verlengen.Dit doe ik en betaal.
Kijk ik vervolgens in mijn gegevens dan zie ik dat er nog een dalurenabonnement staat DAT PAS IN MAART 2017 VERLOOPT. Ik kijk ook even bij de gegevens van de kaart van andere zoon. Daar staan ook 2 dalurenabonnementen. Hoe kan dit???

Ik heb screenshots gemaakt en herinneringsmail Arriva bewaard als bewijs.

Uitleg hoe dit kan gebeuren.
En mijn teveel betaald geld voor beide abonnementen retour aan mij.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste Ingrid, Uit je bericht begrijp ik dat je een mail kreeg van ons. Hierin werd aangegeven dat het dalurenabonnement van je zoon bijna verliep. Nadat je dit hebt verlengd, zag je dat er nog een tweede dalurenabonnement op de OV-chipkaart staat die nog ruim geldig is. Hetzelfde geldt voor de OV-chipkaart van je andere zoon. Om dit na te kijken, zou ik graag beide OV-chipkaartnummers van je ontvangen. Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare

9 maanden geleden - fijn zo'n snelle reactie. 3528020022285402 3528020025999793

9 maanden geleden - fijn zo'n snelle reactie. 3528020022285402 3528020025999793

Arriva

Heeft op 10 augustus 2016 om 16:01 geantwoord

Beste Ingrid,

Jij ook bedankt voor je snelle reactie! Ik zie dat op het OV-chipkaartnummer dat eindigt op 402 twee Brabant Dalkorting jaarabonnementen staan: eentje die is aangeschaft op 01-09-2015, en afloopt op 31-08-2016. Het andere abonnement is aangeschaft op 19-03-2016 en loopt tot 20-03-2017.

Op de OV-chipkaart waarvan het nummer eindigt op 979 staan ook twee dezelfde jaarabonnementen. Een abonnement is aangeschaft op 20-11-2015 en loopt tot 20-11-2016. Het andere abonnement is aangeschaft op 09-01-2016 en loopt tot 08-01-2017.

Ik raad je aan om hiervoor restitutie aan te vragen via het contactformulier: http://bit.ly/2aWZKzj . Mijn collega zal je vervolgens informeren of er restitutie mogelijk is.

^NT
Arriva Webcare

P.S: Mocht je in het vervolg n?g sneller antwoord willen, dan mag je altijd contact met onszelf opnemen via Facebook, Twitter of ons telefoonnummer.

Reactie van de melder van de klacht Clercx

9 maanden geleden - Bedankt voor de snelle actie. Hoop alleen dat het contactformulier ook zo vlot werkt.

Alle klachten die gemeld zijn door Clercx