Klacht: Dubbel betalen

op 14 augustus 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste, op 31/07/2017 werd een huurwagen voor ons geboekt bij jullie via bugetair.be . Bij afhaling aan de balie van Gold Car op de luchthaven in Lissabon hebben wij dan ook de Car Voucher; Confirmation nr 75235868 , Referen(prepaid) afgegeven. Nu blijkt dat er een bedrag van 264,38 euro aangerekend staat op mij Mastercard rekening.Het kan toch NIET dat wij 2 maal moeten betalen voor een huurwagen. Graag hadden wij een antwoord hierop. Mvg Johan Van Laere. PS:Boekings nr; R09VY9B45J

Gewenste Oplossing:

Wij zullen pas tevreden zijn als dit correct afgehandeld word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johan Van Laere