Klacht: Dubbel betaalde reis

op 14 september 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Op 20 augustus 2017 ben ik van Antalya via Istanbul naar Amsterdam gevlogen, hierbij was achteraf echter sprake van een dubbele boeking waar ik niet van op de hoogte was en deze dus dubbel betaald heb.

De geboekte vluchten vonden plaats op dezelfde dag, zelfde tijd en waren in feite dus dezelfde vlucht. Doordat dit een duplicate booking was had ik eigenlijk niet eens mogen vliegen op deze tickets. Hiervoor heb ik al 2 keer met eDreams contact over gehad. Geen reactie meer ontvangen.

Nu heb ik 2 keer €900 betaald en 1 keer gevlogen, dus heb ik recht op geld terug vanwege een dubbele betaling.

Als eDreams mijn ongebruikte tickets vergoedt twv 875,65 euro en telefoonkosten van een X bedrag.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 19 september 2017 om 16:40 geantwoord

Dag Michiel,

We begrijpen dat dit erg vervelend voor u is. We hebben uw reservatie bekeken en hebben vernomen dat uw klacht reeds via een ander kanaal bij ons terecht is gekomen waar een van onze agente\'s reeds een passende oplossing geboden heeft. We excuseren ons nogmaals voor het veroorzaakte ongemak. Voor verdere vragen en of twijfels kunt u steeds bij ons terecht.

met vriendelijke groeten,

Marjolijn, eDreams Customer Care.

Alle klachten die gemeld zijn door michielk3