Klacht: Dubbel betaald

op 05 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn zoon reist sinds twee maanden met het OV. Vorige maand maakte hij gebruik van een altijd vrij abonnement van Arriva. Dit moest per 29-09-2016 weer voor een maand verlengd worden. Dit heb ik gedaan en dus ook direct betaald. Dit abonnement is weer een maand geldig, ingaande op 29-09-2016. Nu heeft hij vergeten het product op te halen. Dus heeft hij zonder dat hij het merkte elke rit los betaald naar zijn school in Den Haag. Terwijl het abonnement achter de schermen klaar staat. Arriva wil de los betaalde ritten niet terug betalen. Hij heeft een abonnement waarmee hij de hele week onbeperkt kan reizen.

U wil graag de los betaalde ritten gecrediteerd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Heeft op 06 oktober 2016 om 20:42 geantwoord

Nogmaals het contact formulier invullen... kan dit dan niet gelijk in behandeling worden genomen?! De site werkte gisteren ook niet dus nogmaals invullen ging niet op.

Arriva

Heeft op 06 oktober 2016 om 20:48 geantwoord

Beste Annuska,

Helaas kan het niet op een andere manier dan via het contactformulier. De website leed gister onder de enorme belangstelling naar aanleiding van de bekendmaking van de nieuwe dienstregeling in Limburg. Deze performance issues zijn inmiddels opgelost.

^NT
Arriva Webcare.