Klacht: dubbel abonnement

op 02 oktober 2011 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

laatst top-hd pakket telefonisch besteld, was al in het bezit van eenbasis pakket maar door de aanschaf van een hd tv wilde ik er eens werk van maken . dus gevraagd of dat kan zo’ntop-hd pakket ,geen probleem. installateur op afspraak die wel waarschuwd voor slecht ontvangst bij regen maar voor125 euro extra mijn oude schotel ombouwen kan voor betere ontvangst . nu blijkt mijn oude abonnement gewoon nog een jaar door te lopen ,hiervan ben ik niet op de hoogte gesteld tijdens het gesprek ,heb gevraagd of ik een nieuw contract kon afsluiten ,die aanzienlijk duurder is , lijkt me toch redelijk als ik een nieuw abonnement afsluit dat de oude vervalt. ik kijk namelijk niet naar twee tv’s tegelijk

het oude abonnement vervalt

Bericht van Canaldigitaal

6 jaren geleden - Indien u een nieuw abonnement afsluit, wilt dit niet zeggen dat een ander abonnement automatisch wordt beëindigd. We spreken hier namelijk over afzonderlijke overeenkomsten. Om uw wijziging door te laten voeren adviseren wij u contact op te nemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 0900-9323. U kunt vervolgens in het telefoonmenu via optie 9 doorverbonden worden met de afdeling Abonnementswijzigingen. Hiermee is de verplichting via een aangetekende brief uw abonnement te wijzigen, komen te vervallen. Wij hopen u hiermee naar tevredenheid te hebben beantwoord. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 november 2013 om 12:10 geantwoord

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door hvz