Klacht: Onbespreekbaar en hogen rente van 7%

op 03 april 2017 over DSB Bank in de categorie Banken

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben radeloos, weet eerlijk gezegd niet waar ik aan moet beginnen.
Heb in 2001 een doorlopen credit bij DBS aangevraagd van €37000 toen ik tekende heb ik €30,000 in mijn handen gekregen toen ik vroeg waar de restante €7000 is gebleven zeiden ze dat het de kosten en verzekeringen was.
Ik heb Jaren mijn maandelijkse bedragen overgemaakt, nooit een achterstand gehad toe in 2006-2008 wanneer het economische slechter ging en DSB failliet was. ik heb in overleg met DSB aangegeven dat ik minder dan voorheen kon betalen en dat vonden ze goed, ik heb dus tijdig en netjes contact gezocht.
Ik krijg nog later nog een rechtszaak was toen zelf werkloos en inmiddels de schulden groeiden als kol, ik heb ze ook een keer €5600 betaald althans beslag gelegd op mijn rekening, ik was helemaal blut en kon eens niet eten, ik kon niets betalen had helemaal geen geld en niets meer.
Mijn contact persoon in nu Mevrouw Meijer, zeeeeeer onprettig mens en dat is nog zacht uitgedrukt.

kort samengevat:
– lening 37000 euro
– cash in hand 30.000 euro
– aandelenpakket door DSB verkocht voor 11000
– openstaand bedrag werd 16000
– ieder maand rond 180-190 euro afbetaald.
– 2-3 jaar niets of minder kon aflossen
– beslag gelegd voor 5600 euro.
– ik betaal nu 50 euro /mnd
– openstaand bedrag ruim 22,000 !!!!!!!

Ik wil graag van dit nachtmerrie af, al meer dan 10 jaar heb geen leven meer, praten met ‘incassade’ heeft totaal geen zin,
mijn wensen en vragen zijn:
– Ik wil graag geheel of deels kwijt gescholden worden
– waar blijft €7000 kosten en verzekeringen?
– als ik af moet betalen wil ik op zijn minst dat de rente stopt want het is nu dweilen met kraan open.

Excuses als mijn verhaal zo onsamenhangend is, ik zou verder niet over mijn mentale toestand hebben ondanks dat het laatste maand iets beter is dan voor heen.

Ik hoop dat u mij hiermee kunt helpen ieder advies of suggestie is welkom.

In afwachting tot uw reactie en met vriendelijke groet,

kort samengevat:
- lening 37000 euro
- cash in hand 30.000 euro
- aandelenpakket door DSB verkocht voor 11000
- openstaand bedrag werd 16000
- ieder maand rond 180-190 euro afbetaald.
- 2-3 jaar niets of minder kon aflossen
- beslag gelegd voor 5600 euro.
- ik betaal nu 50 euro /mnd
- openstaand bedrag ruim 22,000 !!!!!!!

Ik wil graag van dit nachtmerrie af, al meer dan 10 jaar heb geen leven meer, praten met 'incassade' heeft totaal geen zin,
mijn wensen en vragen zijn:
- Ik wil graag geheel of deels kwijt gescholden worden
- waar blijft €7000 kosten en verzekeringen?
- als ik af moet betalen wil ik op zijn minst dat de rente stopt want het is nu dweilen met kraan open.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DSB Bank over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door nejad