Klacht: STABILITEIT

op 06 juli 2017 over DSB Bank in de categorie Banken

Mijn klacht is dat er teveel stress is.omdat er geen goede basis kan worden gecrieerd dmv bemoeienis van instanties en sb bank met mijn leven hoe het zou moeten, ben erg kritisch naar mijzelf maar het is toch echt niet allemaal aan mij te wijten. Dat dingen rechtstreeks moeten worden overgemaakt en niet na mij bv terwijl dat eerst wel zo word afgesproken. ik wil van me schulden af en er sterker uitkomen stabiliteit meer niet na vijf jaar bewind eerst bij de waarborg van 19…… en nu dan vier jaar sb bank. wil weten wanneer ik erbij weg kan zsm als het aan mij ligt hoeveel schulden ik precies nog heb het is weinig dt weet ik wel en dat mijn 2 wekelijkse weekgeld verhoofd word aangezien ik ook bijna geen schulden heb en voo mijn eigen basis het gaat ze verder niks aan waarvoor want als je eerlijk bent dan gunnen ze je niks. alles deed ik ervan me 2 wekelijks geld vraag nu wel aan voor huishoudelijk spul verzorgin spul ben er klaar mee gewoon met alle stress. en miscomminucatie en ja ik heb ook fouten gemaakt ee maar wil dat het goed met me gaat! en weten waar ik aan toe ben. en dat het nu anders gaat dat ik zelf ook nog wat te zeggen heb en dat ook sb bank hun afspraken nakomen heb al stress genoeg klopt en accepteer geen stress meer in mijn leven dus help me gewoon!!! ( kan nog wel meer zeggen maja hoeft niet wil gewoon dat het goed me gaat ) en dan verder

duidelijkheid overzicht hulp zsm van schulden af en het weer zelf doen en intussen de 2 wekelijkse geld wat ik ontvang verhogen ook aangezien dat ik niet zoveel schulden meer heb. en ook recht heb op me eigen plek en plaats in dit leven.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DSB Bank over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Missstabilo