Klacht: Absurd hoge rente en bijna nihil aflossen

op 02 juni 2017 over DSB Bank in de categorie Banken

Wij hebben destijds de fout gemaakt om met DSB in zee te gaan..zitten vast aan torenhoge hypotheek met absurd hoog rente percentage.Onlangs een nieuw ”aanbod’ ontvangen t.a.v. de rente..bijna 5%! Een andere lening staat zelfs op bijna 7% ,op deze manier blijven wij terug betalen tot aan onze dood zonder echt af te lossen aangezien het grootste gedeelte van onze betalingen word geincasseerd als rente.Wij zijn radeloos,met de curatoren van DSB valt niet te praten,Finqus is nu het bedrijf die de zaken van DSB behartigt,ook met deze firma valt niets te overleggen met name over de absurd hoge rentes die ze hanteren.Wat kunnen wij doen om ooit van deze nachtmerrie af te komen zodat onze lasten weer een beetje normaal worden en ook daadwerkelijk gaan zien dat onze schuld daalt.

Het liefst zouden wij zien dat onze hele hypotheekschuld plus een zogenoemd Opnamekrediet die wij hebben word overgenomen door een andere hypotheekverstrekker/andere bank die een eerlijk rente percentage hanteert en waarbij je ook daadwerkelijk gaat zien dat onze schuld minder word.Daarnaast de hoogte van het bedrag die wij nu elke maand moeten voldoen wat lager zodat we iets meer ruimte hebben te ademen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DSB Bank over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DSB Bank in behandeling genomen

Bericht van DSB Bank

2 jaren geleden - Beste meneer van Schuilenberg,Het spijt ons te moeten lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.Wij gaan uw klacht in behandeling nemen en geven u uiterlijk 28 juni 2017 een inhoudelijke reactie.U hoort van ons!Met vriendelijke groet,Finqus Klachtenteam klachten@finqusadministratie.nl ^rv

Alle klachten die gemeld zijn door Jokeenmichel