Klacht: Betaald abonnement wordt niet geleverd

op 27 december 2018 over DSA ICT in de categorie ICT

In april 2018 heb ik een Microsoft Visual Studio jaarabonnement aangeschaft bij DSA ICT te Barendrecht. Echter, sinds juli 2018 is het abonnement op non-actief gezet door Ingram Micro (de leverancier van DSA). Sindsdien heb ik wanhopig vaak contact gehad met dhr. De Ruiter van DSA, zonder enig resultaat. Je wordt ook niet teruggebeld als dat beloofd wordt. Je wordt aan het lijntje gehouden. Ook heb ik rechtstreeks contact opgenomen met Ingram Micro. Zij gaven aan dat er nog diverse facturen open stonden en dat ze daarom mijn abonnement uitgeschakeld hebben. In mijn laatste contact met dhr De Ruiter gaf hij aan dat de facturen betaald waren en dat hij mijn abonnement zou laten activeren, waarna hij contact met mij opneemt. Dit is natuurlijk niet gebeurd. Het is inmiddels eind december 2018 en het is nog steeds niet geregeld. Ik ben benieuwd of er meer gedupeerden van deze bijzondere handelswijze van dhr. De Ruiter DSA ICT.

Ik ben tevreden als men er voor zorgt dat mijn abonnement weer werkt en ik gecompenseerd word voor de maanden dat ik het abonnement niet heb kunnen gebruiken.

Alle klachten die gemeld zijn door jano1754