Ik ben sinds ik rook fervent gebruiker van Drum-shag. De laatste tijd is de hoeveelheid kruimels in de pakjes onacceptabel hoog. Van de meest recente slof Drum die ik gekocht heb zijn de eerste 5 pakjes tot nu toe te... Lees meer
Rook al jaren drum nu al 2x achter elkaar erg droog en kruimelig
Het gaat om de orginal verpakking Lees meer
Koop ik een pakje drum vanavond 50 gram zit er maar 40 in beetje raar het is al duur genoeg Lees meer
heb van 1 maand de stokken opgespaard en heb nu 1 vol pakje dit vind ik wel erg veel ik gooi dus elke maand 8 euro 30 weg en in deze tijd is dat wel erg veel geld Lees meer
heb van 1 maand de stokken opgespaard en heb nu 1 vol pakje dit vind ik wel erg veel ik gooi dus elke maand 8 euro 30 weg en in deze tijd is dat wel erg veel geld Lees meer
hallo,
Het valt mij steeds meer op dat er harde stukken in de tabak voorkomen.
Dit vindt ik geen goede zaak.
De laatste 2 jaar komt dit steeds vaker voor.
Lees meer
Al jaren rook ik Drum Select vanwege de goede kwaliteit en goede (oude type) verpakking.
De nieuwe verpakking is lelijk qua uitstraling en vooral de kleur. Ook de nieuwe sluitstrip werkt niet goed, Bij 9 van de 10 vaankopen is de... Lees meer
koop je bij de aldie woudenberg shag al uitgedroogd bij aankoop Lees meer
Ik rook al jaren en altijd drum naar tevredenheid. Nu wil het feit dat ik zaterdag 2 november een blik drum van 130 gram heb gekocht die helaas niet te roken is puur om het feit dat het heel... Lees meer
In een pakje drum van 50 gram vind ik zomaar een klont shaggruis aan elkaar gedrukt, ongeveer 3,5x2,5x0,5 cm groot, bah. En steeds vaker vind ik grote nerven en teer klontjes in de shag!! Hoe kan dit terwijl de shag... Lees meer