goededag ,ik heb een pakje zilver zwaar gekocht en heb er twee lange haren in gevonden door de shag heen gedraaid..was niet zo lekkker fris ..hoop dat jullie er op zullen letten met vr gr patricia van willigen Lees meer
al 42 jaar ben ik een drum fanaat maar de laatste
2 jaar ? Lees meer
Als je deze grote stukken meedraait in een shagje valt er een brabdend stuk tabak op je kleding of bankstel Lees meer
Ik rook al 32 jaar drum,maar de laatste tijd zitten er zo vreselijk veel grote stukken in,blijft niks over van een pakje.
Erg vervelend daar het ook nog eens heel veel geld kost. Lees meer
hallo,
rook al bijna 30 jaar, en altijd drum, het valt mij de laatste jaren op dat de kwaliteit alleen maar slechter word, daar bedoel ik mee teveel oogjes,
stronkjes en ook veel te droog of te oude shag, en altijd... Lees meer
ik rook al meer als 40 jaar drum maar denk over te stappen op andere shag want het ik moet het iedere keer uitpluisenzoveel grote stukken er in zitten dat is heel vervelend en dat kost ook nog geld want... Lees meer
Ik heb in mijn pakje shag een takje gevonden die langer is dan mijn vloei Lees meer
ik koop al jaren drum maar er zit steeds meer van die harde lange drum slierten in . Lees meer
Hallo
Ik koop altijd de drum select om dat deze langer vers blijft en als je het pakje open maakt zit er normaal een plakstrip voor een pakje vlooi heb nu al twee maal gehad dat dut niet het geval is... Lees meer
Veel grove stukjes brand alles kapot Lees meer