Klacht: Drop off afhandeling

op 28 november 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Bij terugkeer vanuit Faro, Portugal hebben wij tevoren een boardingpass uitgedraaid. Het was de bedoeling dat we daarna op het vliegveld de koffers gewoon af konden geven.
Een aantal reizigers zonder boardingpass hebben wij nog gewezen op het drop off bord.
Wat schets onze verbazing, deze mensen waren al lang en breed bij de douane. Terwijl wij nog achterin de rij stonden met onze koffers..
Er waren allerlei problemen v.w.b. Zitplaatsen en vervoer ván hond in de cabine, we hebben er minstens 3 kwartier staan wachten en zijn toen aangesloten bij de gewone rij.
Wij vragen ons af wat het voor zin heeft om een drop off balie te openen als het in die rij veel langer duur. Gewoon belachelijk
Ik heb geen idee of het portugese personeel in dienst is van Transavia, maar ik denk dat u serieus hierover moet nadenken. Wij waren zowat te laat voor boarden
Wij reisden via Sunweb naar Portugal op 4 november met Hv 6093 en van Portugal naar Rotterdam op 25 november 2016 om 18.50 HV met 6094 met als res. Nr. 2891738.
Gráag hoor ik van u,

Betere informatie aan personeel zodat zij niet allerlei zaken afhandelen aan een balie voor drop off tot ergernis van wachtende reizigers.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dimyschuurmans@gmail.com