Klacht: Droogtijd

op 19 oktober 2015 over Flexa in de categorie Producten

Zoals ik hier eerder ook lees is de droogtijd veel te lang. Heb 2liter gekocht “lees 80eu”. M’n auto gerolt en na 2dagen vangt de verf nog steeds stof op. Dit probleem had ik met praxis huismerk niet. Helaas word dit niet meer verkocht.

Als de droog (uithard) tijd korter is. Hier zelfde verhaal. Winkel neemt geen gebruikte verf terug.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexa

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flexa nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

Bericht van Flexa

1 jaar geleden - Goedemorgen mevrouw, mijnheer, Vervelend dat u deze ervaring heeft opgedaan met een product van ons. Om u gericht verder te helpen wil ik u vragen om uw klacht inclusief adresgegevens bij ons te melden via: Edwin.vanLeeuwen@akzoNobel.com Ik neem vervolgens contact met u op. Met vriendelijke groet, Edwin van Leeuwen Technsich adviseur AkzoNobel Decorative Coatings BV.

Reactie van de melder van de klacht Shirley Hartman

1 jaar geleden - Ik heb u een email gestuurd, wacht nu op een reactie. Mvg Shirley Hartman

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 30 september 2016 om 09:54 geantwoord