Klacht: Droogtijd

op 19 oktober 2015 over Flexa in de categorie Producten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoals ik hier eerder ook lees is de droogtijd veel te lang. Heb 2liter gekocht “lees 80eu”. M’n auto gerolt en na 2dagen vangt de verf nog steeds stof op. Dit probleem had ik met praxis huismerk niet. Helaas word dit niet meer verkocht.

Gewenste Oplossing:

Als de droog (uithard) tijd korter is. Hier zelfde verhaal. Winkel neemt geen gebruikte verf terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexa

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flexa nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

Bericht van Flexa

1 jaar geleden - Goedemorgen mevrouw, mijnheer, Vervelend dat u deze ervaring heeft opgedaan met een product van ons. Om u gericht verder te helpen wil ik u vragen om uw klacht inclusief adresgegevens bij ons te melden via: Edwin.vanLeeuwen@akzoNobel.com Ik neem vervolgens contact met u op. Met vriendelijke groet, Edwin van Leeuwen Technsich adviseur AkzoNobel Decorative Coatings BV.

Reactie van de melder van de klacht Shirley Hartman

1 jaar geleden - Ik heb u een email gestuurd, wacht nu op een reactie. Mvg Shirley Hartman

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 30 september 2016 om 09:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Shirley Hartman