Klacht: Droogkast Boch WTW84560FG

op 28 november 2016 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

deze droogkast is een hoop ellende al geweest voor een niet te min bedrag in 05/01/10 van 869 euro de eerste reparatie in 06/02/12 was het toestel moest ontmanteld worden om een bakje met water en wat stof in te verwijderen want we krijgen altijd een alarm dat de filter vol zit de mechanieker zij ons dat dit normaal is bij dit type toestel en we zouden dat om de twee jaar moeten doen dus een extra kost van om en bij de 60 euro om de twee jaar maar daar stopt het niet bij in 03/04/2013 drie jaar na de aankoop een reparatie van 224,99 euro dit is het Doc nummer CT306714.
nu zijn we terug aangewezen voor de zoveelste keer alarm filter vol dus terug ontmantelen +- 60 euro kosten dit toestel werd altijd heel proper onderhouden door mevrouw deze normale filters waar men wel aan kan zijn als nieuw altijd super goed onderhouden geweest ,mijn vraag nu is kan Boch hier iets tegen over doen? AUB we zijn het kots beu begrijpje ons frustratie (komt er geen respons op dan vraag ik aan testaankoop om advies )vriendelijke groeten hoop op een goede tussenkomst Mr Moeremans Laan1 nr 34 Liedekerke( moeremansr@gmail.com)

Als er een oplossing komt,

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door moeremansr@gmail.com