Klacht: drinken in de bus

op 13 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik moet altijd wachten op het station omdat de aansluitingen slecht zijn, dus ik dacht ik koop een lekkere Starbucks voor mezelf, ik heb hier 5 euro voor betaald en eenmaal bij de bus had ik nog geen kwart opgedronken, de bus chauffeur werd boos en zei dat ik hem weg moest gooien wat ik gek vond want ik drink het wel vaker, maar goed meneer wilt vertrekken dus ik gooi hem maar weg. Nu lees ik net dat t alleen niet mag als t sterk ruikt of mensen lastig valt. Beetje zonde van m’n 5 euro vind ik

Als ik m'n 5 euro terug heb

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 juni 2016 om 21:21 geantwoord

Beste Kaya,

Niet leuk om te lezen dat je geen koffie mee mocht nemen in de bus. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.

Sterk geurend eten en drinken is inderdaad niet toegestaan in de bus. Het is aan de chauffeur om te bepalen wat hij sterk geurend eten of drinken vindt aangezien hij het langst in de bus moet zitten. Als je het hier niet mee eens bent zou je eventueel via onze website een vergoeding kunnen vragen https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact.htm

Excuses voor het ervaren ongemak.

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door ikbenkaya