Mijn Klacht:
Ik dien een klacht in bij Albert Hein Zaandam
Vandaag op 14-03-2019 tijd tussen 10.30 uur en 11.00 was ik boodschappen samen met mijn moeder van 87. Jaar doen bij Albert Hein Van Schevichavenstraat 3, 6511 LM Nijmegen
Wij lopen naar binnen pakken een winkelwagentje in de winkel AH en boodschappen in winkelwagen netjes betaalt boodschappen in boodschappentas gedaan en even in het winkelwagentje gedaan wil de even met de boodschappen bood schapen naar de auto rijden wand die stond vlak voor bij AH Van Schevichavenstraat 3, 6511 LM Nijmegen.
En ook mijn moeder niet best kan lopen werd door vrouwelijke medewerker zegt U mag niet met winkelwagentje naar buiten toe.
Onbegrijpelijke terwijl ik vaker daar kwam en ze kennen goeie klant ben maar ik mocht niet met bosschappen vol in winkelwagentje samen met mijn moeder van 87. Jaar naar buiten.
Is dit nou klantvriendelijkheid van AH Van Schevichavenstraat 3, 6511 LM Nijmegen.
Nee zeer onvriendelijke zo ga je niet met klanten om AH nog nooit mee gemaakt.
Ik ben zeer kwaad
Gewenste Oplossing:
Ik vind dat AH werk moet van maken wij kwamen heel graag bij AH maar we denken nu goed over na of we nog wel naar AH toe te gaan.
Zelfs Jumbo bij de Mariaan te Nijmegen meisjes in de winkel zeggen nou vinden onvriendelijke laat AH Zaandam maar iets tegen over stellen.
Voor U moeder 87. Jaar en voor U ja voor bloemetje val niet goed te maken AH

