Klacht: Drie manden mij bestelling is niet binnen

op 25 september 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Ik bijna drie manden wachten voor mij bestelling..
Geen product geen geld terug !!!

Ik willen mij geld terug

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 25 september 2016 om 11:11 geantwoord

Beste Liliana,

Helaas heb je hier op Klacht.nl geen informatie over je bestelling geplaatst. Op basis van jouw naam of email adres kunnen wij tevens geen email verkeer terug vinden dat zou moeten corresponderen met een bestelling die geannuleerd moet worden.

Ik wil je verzoeken als je een bestelling geplaatst hebt bij ons en deze wilt annuleren dit naar ons te zenden met de informatie van je bestelling. Dan kunnen wij dit voor je in orde maken. Dit gaat tevens vele male sneller dan via een website als klacht.nl een klacht plaatsen zonder informatie.

In afwachting van jouw email.

Klantenservice - Gave Actie

Reactie van de melder van de klacht Lilucha

2 maanden geleden - Ik vorige week een klacht plaatsen. Nog steeds geen reactie.Geen geld,geen product. GAVE ACTIE is de ergste pagina... Ik willen mij geld terug!!!

2 maanden geleden - mij email adres lilianapiosik@me.com

Bericht van Gave Actie

2 maanden geleden - Beste Liliana, Je hebt ons antwoord niet gelezen zie ik aan je reactie. Je schrijft hier een klacht zonder inhoud betreft je bestelling. Stuur ons een email naar infor@gaveactie.nl met de informatie van je bestelling die je graag wilt annuleren. Aan de hand hiervan kunnen je direct van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice - Gave Actie

Reactie van de melder van de klacht Lilucha

2 maanden geleden - Bestelling nummer100061601 mij email adres lilianapiosik@me.com

Alle klachten die gemeld zijn door Lilucha