Klacht: drie maanden – geen kastje en geen geld

op 04 mei 2017 over Lil.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin februari heb ik een kastje besteld bij Lil.nl (levertijd was 8 tot 10 dagen). Na meerdere malen contact waarbij (i) het contact altijd vanuit ons moest komen, (ii) de schuld altijd bij de leverancier lag, (iii) we van het kastje naar de muur werden gestuurd, (iv) kortingen werden beloofd die maar één maal zijn overgemaakt en (v) geen excuses bericht vanuit Lil, was de belofte dat het eind week 17 (30 april) zeker bezorgd zou worden. Dezelfde week mail ik ze voor een statusupdate en de het kastje is al onderweg naar Lil en zal begin week 18 geleverd worden ivm Koningsdag. Vandaag donderdag 4 mei toch nog maar even contact opgenomen aangezien geen bericht van Lil EN geen kastje! Uit het gesprek kwam naar voren dat het kastje nog niet geleverd was bij Lil, ze geen idee hadden waar het kastje kwam en of het uberhaupt nog kan. Uiteindelijk dus het kastje moet annuleren (nou ja annuleren, de vraag was of ik het kastje uberhaupt nog zou krijgen) en nu maar wachten op geld terug. Met uiteraard de belofte dat het met spoed overgemaakt zou worden. Nou al drie maanden valse beloftes ben ik al heel blij als ik mijn geld ook daadwerkelijk heb ontvangen. Daadwerkelijk nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt. Niemand die contact opneemt om excuses te maken of probeert tot een oplossing te komen. WAARDELOOS!

Gewenste Oplossing:

Excuses en ZSM geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lil.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjoleinvb1984