Klacht: drie keer verzendkosten maar een keer korting

op 04 oktober 2016 over Pixum in de categorie Fotoservice

Op zondag 2 oktober hebben we bij Pixum drie fotoalbums, 1 grote foto en twee kleine foto’s besteld. We hadden nog een kortingsvoucher die op de hele bestelling 20% korting zou geven. De website heeft dit echter niet herkend en heeft alleen over de fotoalbums de korting berekend. Daarnaast zijn er ook nog drie keer verzendkosten berekend, ondanks dat de bestelling naar hetzelfde adres gaat.
Ik heb Pixum in eerste instantie geprobeerd hierover te bellen, maar bij de klantenservice was niemand bereikbaar. Daarna heb ik een mail gestuurd, maar ook daar heb ik nog geen antwoord op ontvangen.

Ik zou het heel fijn vinden als de korting alsnog over de hele bestelling wordt berekend en de verzendkosten maar een keer worden berekend. Het openstaande bedrag zou ik dan graag terug gestoord willen krijgen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pixum

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pixum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anna Schneider