Klacht: Bestelling nog steeds niet geleverd en maar geen reactie van Pixum..

op 19 juni 2017 over Pixum in de categorie Fotoservice

Op 30 mei 2017 heb ik een canvas besteld, deze zou op 1 juni 2017 verzonden worden. Op 1 juni 2017 heb ik een verzendbevestiging met track and trace code ontvangen.. deze zou het na 24u doen dus probeerde ik het de volgende dag. Het pakketje bleek nog niet bekend te zijn bij Post NL.
Dus ik probeerde het de dagen erna, maar nog steeds was het pakket nog niet bekend. Ik snapte dat er wel enige vertraging kon zijn ivm pinksteren… maar er gingen dagen voorbij.
11 juni 2017 heb ik een mail gestuurd naar Pixum hoe het zat met mijn bestelling… ik heb netjes een standaard bericht ontvangen dat ik binnen 2 werkdagen een reactie zou ontvangen….deze heb ik niet gehad… zelfs niet na een week.
Ondertussen is mijn pakket nog steeds onbekend volgens de track and trace code.
Omdat ik geen reactie kreeg van Pixum probeerde ik ondertussen contact op te nemen via Facebook messenger….daar word aangegeven dat er binnen een paar uur reactie is. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen reactie.
Ik ben het nu ondertussen zat ik dat ik niet eens kan zien waar mijn pakket blijft en ook niet eens fatsoenlijk een reactie terug kan krijgen op mijn mail of facebook.

Wanneer ik mijn geld terug krijg, want ik ben totaal niet tevreden over de service en de leveringstijd van het bedrijf aangezien ik geen reactie en geen product heb ontvangen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pixum

Reactie van de melder van de klacht lil_gomes

1 dag geleden - Het probleem lag volgens hun eerst dat er door de duitse feestdagen vertraging was. Toen zeiden ze dat ik mijn pakket 14 juni kon verwachten. Toen ik mijn pakket nog steeds niet ontvangen had heb ik ze weer gemaild en gevraagd hoe het zat. Deze keer had een mail terug gekregen dat het huisnummer ontbrak en dat het pakket naar ze terug gestuurd was. Ik heb direct de huisnummer naar de toe gemaild (dit was op 21 juni) en de zelfde dag kreeg ik een mail terug dat mijn pakket die dag verzonden was. Het is nu 27 juni en mijn pakket is nog steeds niet binnen.

Alle klachten die gemeld zijn door lil_gomes