Klacht: Drie jaar later

op 28 juni 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Op 17 mei kreeg ik ineens een mail met daarin een openstaande vordering van 78,02. Deze mail kreeg ik van Centraal Incasso Bureau. Ik dacht echt, waar komt dit nou vandaan? Ik begreep er helemaal niks van. Ik zag toen dat het aanmaning betreft van 2014! Ik heb drie jaar lang niks gehoord van het cib, of bonprix. Deze aanmaning kwam dus nogal onverwachts. Ik heb bonprix, en het cib meerdere berichten gedaan met de vraag. Waarom hoor ik drie jaar later pas wat van deze openstaande vordering. Hier geeft geen mij antwoord op en wordt telkens om heen gedraaid. Ik heb ontzettend veel emails gedaan met de vraag of welke artikel het dan zou gaan, en na lang en lang vragen en vragen kreeg ik dan vandaag eindelijk het artikelnummer ; volgens bonprix gaat het om een boxy shirt, in mint kleur. Toen begreep ik er helemaal niks meer van want dat shirt kunnen zowel ik als mijn vriendin niet. Na lang spitten in mijn mail, kwam ik erachter dat dit om een jurkje gaat van 3 jaar geleden. Deze heb ik toen kado gedaan voor mijn vriendin en blijkbaar ben ik deze vergeten te betalen. (afterpay) Natuurlijk begrijp ik dit mijn fout is en eigen verantwoording, dat klopt. Maar, ik ben het echt vergeten en drie jaar later, nu dus, denk ik shit. Natuurlijk is het mijn eigen schuld, maar het is niet mijn schuld dat ik drie jaar pas wat hoor. Ik wil antwoord, ; waarom hoor ik drie jaar later pas wat van het cib en waarom ik uberhaupt drie jaar later pas was? Drie jaar geleden stond ik onder bewindvoering ( nu niet meer). Maargoed, ik zag dat het jurkje toen 29,99 euro kostte.

Uitleg, waarom hoor ik drie jaar later pas wat.
- 30 euro betalen voor het jurkje, geen aamaningskosten

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 01 juli 2017 om 10:22 geantwoord

Beste heer Frederiks, u hebt een vraag over uw bestelling uit 2014. Wij stuurden u herinneringen op 3 mei 2014, 24 mei 2014, 14 juni 2014 en 5 juli 2014. Omdat dit niet leidde tot een betaling werd uw dossier overgedragen aan het CIB. Bonprix heeft uw dossier dus niet meer in behandeling. Voor verdere vragen omtrent het openstaande saldo vragen wij u dan ook vriendelijk uitsluitend contact op te nemen met het CIB. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door Mike Fredriks