Klacht: Niks ontvangen

Ger1989 op 07 februari 2021 over Drfeest in de categorie Internetshops - Algemeen, Internetshops - Cadeau's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 22 januari een bestelling gedaan en nog niets ontvangen. Er word een levertijd van 10 dagen gegarandeerd en deze is ruim over tijd en niet nagekomen. Een track code welke een fout geeft en Drfeest reageert niet meer op mijn mails.

Gewenste Oplossing:

Wil mijn geld terug
Aankoopbedrag 39,99

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Drfeest nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Drfeest in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Drfeest een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Drfeest

Heeft op 14 februari 2021 om 13:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Naar aanleiding van ons gesprek, zal ik even een korte update geven.

Het product is inmiddels bij meneer aangekomen. Meneer is niet tevreden over de afmetingen van het product, terwijl deze duidelijk erbij staan wanneer deze besteld wordt.

Retouneren is geen enkel probleem bij ons, alleen staat bij ons retourbeleid duidelijk dat de kosten hiervan voor de koper zijn.

De oplossing voor meneer is een kortingsbon, maar wij doen momenteel nog niet aan kortingsbonnen.

Met vriendelijke groeten,

Alle klachten die gemeld zijn door Ger1989