Klacht: Dreigende chauffeur en gebruikte glanzen

op 08 februari 2018 over Royal Limousine Service in de categorie Algemeen

Waardeloze services! Glazen waren gebruikt, duidelijk lip afdrukken te zien! Gore limousine. Chauffeur die te laat aankomt door file (kan gebeuren) en dan nog aangeeft dat hij maar 1 route mag rijden naar de locatie en niet mag afwijken, om vervolgens alsnog een andere route te nemen waardoor we 2,5 uur later aankwamen op onze locatie! Het ging om een rit van Amsterdam naar Almere. Ook al was er maar 1 baan open richting Almere, hij kon binnendoor via Muiden rijden, wij hadden een brief gekregen om deze te gebruiken. Hij nam ons in de zeik om even zijn uren in te vullen, zodat we extra moesten betalen of de retourrit annuleren. Chauffeur sprak zichzelf duidelijk tegen. De chauffeur houdt ook geen rekening met jonge meisjes (bruidsmeisjes), hij wilde ons gewoon op de snelweg achterlaten wanneer wij niet in discussie meer zouden gaan. Terwijl hij zelf onze gesprek ging afluisteren via de intercom en de discussie startte! Bruidsmeisjes waren zo bang geworden dat ze hun ouders gingen bellen. Laatste druppel was dat mijn nicht die achter de chauffeur zat, hem hoorde bellen met zijn baas dat hij ons niet zou ophalen meer. Waarop mijn nicht belde met een contactpersoon van het bedrijf, rit probeerde te annuleren, de reactie van de baas/contactpersoon was dat de chauffeur de rit zelf ook had geannuleerd. We hebben na de bruiloft onze situatie uitgebreid gemaild, helaas gaf onze contactpersoon ons het gevoel dat we niet serieus werden genomen.
Verhaal kent twee kanten, maar deze chauffeur loog alles bij elkaar aan zijn onprofessionele baas. Dus werd ook er nooit een excuses aangeboden. Gelukkig hadden we een mooie bruiloft om deze nare ervaring te vergeten!

Graag mijn geld terug van de retourrit. Chauffeur heeft de retourrit als eerste geannuleerd.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Limousine Service

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Limousine Service nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ravina-s