Klacht: Drama voor oude dame van 89 jaar!

op 14 juli 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Mijn tante is 89 jaar. Ik, haar nicht, kom regelmatig bij haar op bezoek om haar te helpen en klusjes te doen. Het is een eind rijden, zij woont in Arnhem, ik in Den Haag.
Op 21 maart van dit jaar kwam ik erachter dat zij TV en Internet gebruikt via Ziggo en telefonie via KPN.
We hadden het over de hoge rekeningen en toen kwam ik op het onzalige idee om alles via Ziggo te laten verlopen, zodat ze goedkoper uit zou zijn.

Dat vond ze een goed idee, dus ik heb ter plekke naar Ziggo gebeld. \”Nou mevrouw, dat treft, want we hebben deze maand ook een kortingsactie voor abonnementen 3-in-1\”. Nou, super helemaal tof….

Toen begon de hel:
– monteurs onaangekondigd op de stoep (een oude dame doet niet zomaar open)
– 3x een monteur geweest, voordat het voor elkaar was
– toen deed nog 1 van de 3 telefoons het nog maar
– dit traject heeft zo lang geduurd dat ook de 1e rekening al binnen was
– u raad het al: vele malen hoger dan afgesproken
– ik gebeld: tsja, de actie was al voorbij; dus ik boos: daar kunnen wij niks aan doen; dat is dan weer gecorrigeerd, na maanden

– ik praat nu over een periode van 3 maanden dat dit geduurd heeft; ik heb zelf nog samen met mijn tante een hele zaterdag zitten wachten totdat we gebeld zouden worden door Ziggo voor telefonische ondersteuning; er is nooit gebeld natuurlijk

– ondertussen zit mijn tante met nog maar 1 werkende telefoon
– ze is slechthorend, slecht ter been en 89 jaar
– ze gaat af en toe rusten, maar durft dat nu niet meer want de werkende telefoon staat in de woonkamer, ze hoort niets meer vanuit de slaapkamer
– en ze kan niet meer hollen dus als ze de telefoon hoort is ze er vaak te laat bij

-het heeft voor heel veel stress gezorgd, ze heeft huilend aan de telefoon gehangen en neemt het mij ook allemaal kwalijk (terwijl ik er niets aan kan doen, had alleen maar goede bedoelingen)

Het is vandaag 14 juli 2017; ik heb gebeld naar Ziggo: waarom kunnen de 2 andere telefoons niet meer aangesloten worden?

De ene Ziggo medewerker zegt dan: daar moet u extra voor betalen? Pardon? er stonden toch 3 telefoons?

Vervolgens bel ik nog een keer: zegt die Ziggo medewerker: nee natuurlijk hoeft u daarvoor niet te betalen; Dat is alleen met 3 telefoon aansluitingen….

Ik heb gezegd: maak aub een afspraak met haar en zorg dat de telefoon in de slaapkamer weer werkt! Ik heb het op de mail gezet, wat krijg ik als antwoord:

\”blablabla verschil KPN en Ziggo, extra betalen, splitter enz enz.\”

en

\”wat jammer dat u zo teleurgesteld bent dat er maar 1 telefoon is aangesloten….\”

Zitten ze te slapen bij Ziggo of zo? Hebben ze al mijn chatberichten en e-mails en telefoons niet nagelezen? Natuurlijk zit mijn en mijn tantes frustratie daar niet alleen in!

Het is het hele drama wat al speelt vanaf 21 maart!

Mijn tante is de wanhoop nabij!

Als er weer een telefoon aangesloten wordt in de slaapkamer, zoals het eerst was, zodat mijn tante kan rusten zonder in paniek te raken.

En dat daar niet voor betaald hoeft te worden; er is ons niets uitgelegd of verteld, ook niet dat het vooraf zoveel problemen zou geven. Had eerlijk geweest, had gezegd: nou mevrouw, dit gaat moeilijk worden, dan had ze kunnen besluiten dan doe ik het maar niet, laat het dan maar zo als het is. Dat gaat nu niet meer!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MoniqueHe