Klacht: Drama van een badkamer

op 07 februari 2018 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben een nieuwe badkamer laten plaatsen in augustus 2017 en zitten nog steeds zonder wastafel en wastafelkast. We hebben inmiddels 3 nieuwe uit moeten kiezen en geen 1 die past op de leidingen die verkeerd zijn geplaatst door de aannemer. Vandaag 8 februari zouden ze de 3e ophangen en toen hadden ze een spiegelkast bij zich i.p.v. een wastafelkast. Verder enorme gebreken. Scheef kozijn, spotjes veel te grote gaten gemaakt, tegels scheef, voegen met 2 kleuren gevoegd, scheur in plafond, regendouche met 1 schroef bevestigd in de muur en ga zo maar door. Weten nog steeds niet waar we aan toe zijn. Net weer gebeld en zitten weer in gesprek. Morgen weer aan de beurt.

Wanneer de badkamer wordt opgeleverd zoals wij het in gedachte hadden en waarvoor we hebben betaald. Het zou fijn zijn als wij serieus genomen worden en we in ieder geval een wastafel krijgen met onderkast. Een passende compensatie voor de geleden schade zou ook op zijn plaats zijn.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 15 februari 2018 om 10:56 geantwoord

Geachte heer Van Etten,

Onze oprechte excuses voor het feit dat de bouw van uw badkamer niet naar wens verloopt. Ik heb navraag gedaan bij mijn collega's van het opleverteam en kreeg het volgende te horen. Zij hebben van de aannemer te horen gekregen dat hij alle leidingen op de juiste plaats heeft aangebracht. Dit houdt in dat wij graag een afspraak met u willen maken voor het monteren van het meubel en het nalopen van het voegwerk. De afdeling planning zal u dan ook benaderen voor het maken van deze afspraak.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Thea Verhoeven - Webcare Keukens & Badkamers

Heeft op 15 februari 2018 om 11:55 geantwoord

Dit is de mening van aannemer en die verschilt met de mening van de servicemonteurs van Brugman..!! Dus waarom hangt onze wastafelmeubel+wasbak dan nog niet aan de muur keurig afgemonteerd!!! (Na bijna 6 maanden tijd). Dus eerst zien en dan geloven.

Alle klachten die gemeld zijn door Lefree