Klacht: Drama klantenservice

op 15 oktober 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er moet iets bezorgd worden, wachten, wachten. zie ik toevallig een mail dat mijn adres niet bestaat. Ik woon er toch echt dus bellen. Warrig verhaal, bekeuring en weet ik wat nog meer. Uitgelegd dat ik woon op een terrein waar je tussen 6 en 11 uur kan laden en lossen, anders is het paaltje omhoog en moet je met de benenwagen. Nieuwe datum afgesproken met die mededeling. Op die dag kreeg ik sms vroeg in morgen en zag een tijd dat het paaltje omhoog staat, ik dus bellen. Wordt erna veel gedoe gezegd dat ik tussen 9 en 4 of zoiets in die trant heb gezegd door de telefoon. Ik moet me dan verdedigen om iets wat niet te bewijzen is dus wees ik haar op het bandje wat wellicht is opgenomen. Zij ging achter alles heen en ik zou teruggebeld worden binnen een uur. Ze moet nog bellen en die bezorging is wel gekomen die dag ( had ik overigens geëist, ik blijf niet thuis wachten!!!!). Ik kreeg vandaag een mail van jullie om wat vragen te beantwoorden. Die link deed het ook al niet. Een dikke 3 krijgen jullie op de schaal van 10.

Niet geweest, je wordt behandeld alsof je zit te liegen en daarnaast werd ik niet teruggebeld.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 20 oktober 2016 om 13:00 geantwoord

Beste J. Verduijn,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat wij uw zending niet hebben kunnen bezorgen op de gewenste datum.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd. wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Bij het inplannen van een afspraak is het helaas nooit mogelijk een voorkeur voor een tijdvak aan te geven. Alle orders worden in de avond vóór de lever-dag ingepland op vastgestelde routes. Aan de hand van uw plek op de desbetreffende rit wordt er een tijdvak aan gekoppeld en dat is het tijdvak wat u per sms of e-mail vóór 08:00 's morgens op de dag van levering ontvangt.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u nog een prettige dag.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Xaadx