Klacht: Draadloos internet werkt niet

op 29 maart 2013 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben sinds een aantal dagen geen draadloos internet. Nu heb ik vanavond 2 x telefonisch contact gehad hierover. De medewerkers van Tele2 hebben mij vriendelijk te woord gestaan en ik ben snel geholpen. Hoefde niet lang te wachten, dat is dus prima!
Maar… ik heb nog niet opgehangen of het draadloos internet werkt weer niet.

Gewenste Oplossing:

Simpel, zorg dat we weer kunnen beschikken over draadloos internet. Wat is al gevraagd en wat hebben we al gedaan:

- De modem hangt in de meterkast
- De model wordt niet gestoord door mogelijke andere apparaten
- We gebruiken niet veel apparaten tegelijkertijd
- We hebben de modem al aan en uit gezet
- De antenne zit goed vast

Alle klachten die gemeld zijn door erwin3103